Looking inside ourselves and out at the world
Independent and neutral with regard to all political and religious orientations,® aims to promote awareness of the major democratic principles on which tolerance is based.

Court Orders Ownership Change at Georgian TV Station

A court in Georgia on Tuesday ordered a change of ownership at the ex-Soviet republic's biggest independent TV station, Rustavi 2, in what the broadcaster called an attempt to silence its criticism of the government. Kibar Khalvashi, who was a co-owner in 2004-06, sued and got back his controlling stake in the station, one of the most popular in the country. He said he had been coerced into selling Rustavi 2 by former government officials, including former President Mikheil...

Read complete article
© Voice of America -

Follow us on ...
Facebook Twitter