Tolerance.ca
Regard sur nous et ouverture sur le monde
Indépendant et neutre par rapport à toute orientation politique ou religieuse, Tolerance.ca® vise à promouvoir les grands principes démocratiques sur lesquels repose la tolérance.

The Rise Of The Consultancies | Postcards From Cannes

This year’s Cannes – now, hopefully, a long and distant memory for most – was undoubtedly marked by the Publicis boycott shocker. However, 2017 will also be remembered as the year the consultancies held their very own industry cotillion with sponsorships, activations and beach takeovers, firmly placing their flags in the sand. In The Drum’s latest documentary, the likes of Accenture, EY, Deloitte and IBM explain where their creative prowess truly lies and where they believe they fit – or will make themselves fit – within the marketing ecosystem. They also give their thoughts on the subtle vitriol they experienced from the old guard at the Festival of Creativity, while Cannes Lions managing director Jose Papa confronts the accusations that by letting in the consultancies, he’s damaged the true purpose of the event.

© DailyMotion -


Réagissez à cet article !
Pour écrire votre réaction, nous vous encourageons à devenir membre de Tolerance.ca® ou de vous identifier si vous êtes déjà membre. Vous pouvez poster une réaction sans devenir membre, mais vous devrez compléter vos informations personnelles pour chaque réaction.

Devenir membre (gratuit)   |   S'identifier

L'envoi de votre réaction est soumis aux règlements et conditions de Tolerance.ca®. Vous devez lire Les règlements et conditions de Tolerance.ca® et les accepter en cochant la case ci-dessous avant de pouvoir soumettre votre message.
Votre nom :
Courriel :
Titre :
Message :
 
  J'ai lu et accepté les règlements et conditions de Tolerance.ca®.
Suivez-nous sur ...
Facebook Twitter